كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
بازدید دکتر درینی مدیرکل امور استانهای دانشگاه پیام نور کشور از مرکز گرمسار

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.

در ابتدای جلسه دکتر یزدان پناه ریاست مرکز ضمن خیر مقدم به میهمانان و تسلیت ایام فاطمیه ، به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در حوزه های مختلف پرداختند و نیازها و مطالبات دانشگاه را در خصوص گسترش رشته ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، تبدیل وضعیت کارکنان ، تجهیز کتابخانه و آزمایشگاههای قطبی مطرح کردند  و از حمایت ها و همکاری همه جانبه مسئولین شهرستان و استان بخصوص دکتر کاتب و دکتر یوردخانی تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه دکتر درینی ضمن تشکر از  فعالیتهای چشم گیر صورت گرفته ، دانشگاه پیام نور مرکز گرمسار را از مراکز مهم برشمردند و بر لزوم تلاش هرچه بیشتر در جهت جذب دانشجو تاکید کردند.

ایشان همچنین اقدامات انجام شده در سازمان مرکزی را در راستای افزایش بودجه دانشگاه ، تبدیل وضعیت کارکنان و اعضای علمی و پیشرفت فعالیتهای عمرانی را تشریح کردند.

دکتر درینی استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان را بخصوص حضور دکتر کاتب را در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جهت گسترش رشته های مرکز متذکر شدند.

سپس دکتر یوردخانی ریاست استان نکاتی در خصوص رسیدگی بیشتر به معیشت کارکنان و رفع موانع و نقاط ضعف قوانین جذب و ارتقا کارکنان مطرح کردند.

در پایان جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت.




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر