كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از 21 مهر
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:
آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از 21 مهر
دکتر محمدرضا زمانی از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از روز شنبه 21 مهرماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی،رییس دانشگاه پیام نور امروز در نشست خبری در شیراز افزود: کلیه علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور میتوانند از روز شنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نحوه ثبت نام آگاهی یابند.
وی با عنوان اینکه بیشترین تعداد دانشجوی خارجی قریب به سه هزار نفر در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند،افزود: اکثر این دانشجویان در رشته های قرآنی تحصیل میکنند. 
وی با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی مصوبه شورای عال انقلاب فرهنگی یادآور شد: این طرح در دانشگاه پیام نور از اسفند ماه گذشته آغاز شده است.

وی افزود: آمایش رشته ها هم در حال شکل گیری است و رشته های بین رشته ای که بازار کار دارد، تعریف خواهیم کرد و از رشته های سنتی خارج میشویم چرا که دنبال تاثیرگذاری دانشگاه در جامعه هستیم.
وی با تاکید بر اینکه در 32کشور جهان نمایندگی این دانشگاه فعال است، اظهارداشت: علت این گستردگی در داخل و حضور در خارج به این خاطر است که این دانشگاه بر بستر الکترونیک فعال بوده و شیوه آموزش برای همه رشته ها و مرکزها، یکسان است و امتحان هم به صورت همزمان و یکنواخت،برگزار می شود. 

رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه چندین هزار محتوای الکترونیکی در این دانشگاه فراهم شده است، افزود: جایگزینی محتوای الکترونیکی به جای محتوای کاغذی را در اولویت خود قرار داده ایم. 
وی با عنوان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور دیگر دغدغه پرداخت شهریه نخواهند داشت به تسهیلات ویژه این دانشگاه و اختصاص وام بانک انصار به کلیه دانشجویان اشاره کرد .
این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای خانواده های تحت پوشش و دانشجویان بی بضاعت را هم مواردی در نظر گرفته ایم ، اظهار داشت: این افراد نیز برای پرداخت به بنیاد علوی معرفی می شوند. و این بنیاد بلاعوض شهریه را پرداخت می کند.
دکتر محمدرضا زمانی همچنین از برگزاری بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی پیام نور دوشنبه هفته آینده در کرمانشاه برگزار خبر داد و گفت: در این دوره ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو دختر و پسر شرکت میکنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر