كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت
دکتر زمانی : ترویج فرهنگ قرآنی زمینه ساز تبیین ارزش های دینی است
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که هم اکنون به میزبانی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در حال برگزاری است، ترویج فرهنگ قرآنی را زمینه ساز تبیین ارزش های دینی و اسلامی دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در متن پیام دکترمحمدرضا زمانی آمده است:
جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از جمله رویدادهای ارزشی است که دانشگاه پیام نور در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم، نیل به اهداف والای اسلامی و نهادینه کردن آموزه‌های وحیانی در سطح مراکز و واحدهای این دانشگاه برگزار می کند.
مسابقات قرآن علاوه بر اینکه فرصت مناسبی است تا فعالان قرآنی در دانشگاه به رقابتی سالم و پربرکت بپردازند یادآور ضرورت توجه به این کتاب انسان ساز است وخدا را شاکریم که دانشگاه پیام نور تاکنون توانسته با برگزاری جشنواره های قرآنی ، بسترهای انس و الفت، تامل و تدبر در آیات قرآن را برای مجموعه بزرگ دانشگاه پیام نور در سراسر کشور فراهم آورد . 
امید است، بتوانیم با اهتمام جدی به تعمیق و گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه دانشگاهی، ضمن بهره‌گیری از آیات مبارک قرآن ، زمینه‌های مناسب برای بهره‌مندی تمام اقشار جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی را فراهم کرده و در نهایت گامی سازنده در جهت نیل به دانشگاه دینی و اسلامی و ارائه‌ الگوی مناسبی به جهانیان برداریم
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر