كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
<br />
 

 
پیام جناب آقای دکتر عنایت اله یزدان پناه ریاست دانشگاه پیام نور گرمسار به مناسبت نهم دی ماه

باسمه تعالی

پیام جناب آقای دکتر عنایت اله یزدان پناه ریاست دانشگاه پیام نور گرمسار به مناسبت نهم دی ماه

در گذر ایام و طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برهه های حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که عمق انگیزه های معنوی، حضور مردم و عظمت روح الهی  نهفته در آن را نشان می دهد. حماسه بزرگ 9 دی ماه صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود، و سر آغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه ) و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) خواهد بود. در واقع تجربه راهپیمایی نهم دی ماه ۱۳۸۸ ثابت کرد که جمهوری اسلامی با اتکال به سیره نبوی و سنت ائمه اطهار علیهم السلام و وحدت کلمه و همدلی و همزبانی مردم، می تواند از سخت ترین آزمون ها و بحران های ملی به سلامت خارج شود تا به جایگاهی والا از نظر اقتدار آرمانی، علمی و سیاسی، آنچنان که هم اکنون طلیعه آن احساس می شود دست یابد.

حضور به موقع  و حماسه ساز ملت ایران در روز نهم دی ماه غبار فتنه را کنار زد و دست های پنهان حمایت های آمریکا، انگلیس، رژیم منحوس صهیونیستی و بخشی از کشورهای منطقه و فرامنطقه که با پول و قدرت خود به صورت مستقیم و غیر مستقیم فتنه گران داخلی را تغذیه می کردند از آستین بیرون زد. این پدیده برای دوست و دشمن عبرت آموز و برای آیندگان نویدی خواهد بود تا مادام که مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند، این کشور از هرگونه آسیب ناشی از توطئه ی دشمنان مصون خواهد ماند.

اینجانب ، اعضاء هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور گرمسار ضمن گرامیداشت این روز حماسی، یاد حضرت امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، بار دیگر هم پیمانی خود را با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام داشته و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستاریم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر