اخبار
1401/8/7 شنبه
بیانیه دانشگاه پیام نور پیرامون محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)
بیانیه دانشگاه پیام نور پیرامون محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ " البقره/۱۵۶"

بأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَت "تکویر/۹"


حادثه غم انگیز حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی«علیه السلام»(شاهچراغ) و شهــــــــــــــــــــادت تعدادی از هموطنان مومن را به محضرقطب عالم امکان حضرت ولی عصروالزمان«عجل الله تعالی فرجه»،مقام عظمای ولایت و عموم مردم شریف و نجیب ایران خصوصا امت شهید پرور و مقاوم استان فارس تسلیت عرض میکنیم.
بی شک این اقدامات مذبوحانه و غیرانسانی نه تنها تأثیری در اراده و عزم راسخ امت در طی نمودن راه روشن ملت غیور ایران ایجاد نخواهد کرد.بلکه موجبات نابودی و رسوا نمودن دسیسه ها، خدعه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی دشمنان غربی؛عبری وعربی در حوادث اخیر خواهد شد.و بهای سنگینی را در قبال این عمل ناجوانمردانه باید بپردازند و قطعا جوانان و پاسداران ونیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و جان برکفان این مرز و بوم پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای به این مزدوران خواهند داد .

دانشگاه پیام نور استان سمنان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی اعلام می دارد:
بی شک این اقدامات نه تنها خلل و مانعی در طی نمودن راه نورانی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد بلکه سبب مضمحل و رسوا نمودن دسیسه ها، خدعه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی در حوادث اخیر خواهد شد.

نهاد مقام معظم رهبری ، اساتید،بسیج اساتید، بسیج دانشجویی،بسبج کارکنان و انجمن ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور استان سمنان
 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir