اخبار
1401/8/7 شنبه
بیانیه دانشگاه پیام نور پیرامون محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)
بیانیه دانشگاه پیام نور پیرامون محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)

.

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ " البقره/۱۵۶"

بأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَت "تکویر/۹"


حادثه غم انگیز حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی«علیه السلام»(شاهچراغ) و شهــــــــــــــــــــادت تعدادی از هموطنان مومن را به محضرقطب عالم امکان حضرت ولی عصروالزمان«عجل الله تعالی فرجه»،مقام عظمای ولایت و عموم مردم شریف و نجیب ایران خصوصا امت شهید پرور و مقاوم استان فارس تسلیت عرض میکنیم.
بی شک این اقدامات مذبوحانه و غیرانسانی نه تنها تأثیری در اراده و عزم راسخ امت در طی نمودن راه روشن ملت غیور ایران ایجاد نخواهد کرد.بلکه موجبات نابودی و رسوا نمودن دسیسه ها، خدعه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی دشمنان غربی؛عبری وعربی در حوادث اخیر خواهد شد.و بهای سنگینی را در قبال این عمل ناجوانمردانه باید بپردازند و قطعا جوانان و پاسداران ونیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و جان برکفان این مرز و بوم پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای به این مزدوران خواهند داد .

دانشگاه پیام نور استان سمنان ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی اعلام می دارد:
بی شک این اقدامات نه تنها خلل و مانعی در طی نمودن راه نورانی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد بلکه سبب مضمحل و رسوا نمودن دسیسه ها، خدعه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی در حوادث اخیر خواهد شد.

نهاد مقام معظم رهبری ، اساتید،بسیج اساتید، بسیج دانشجویی،بسبج کارکنان و انجمن ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه پیام نور استان سمنان
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو مطالب